torsdag 21 april 2011

Totalt slutkörd?

Så igår blev det tillslut ännu en jogging tur, tredje dagen i rad wooho!
Drog med mig Läsky ut i solen vid helv sex på förkvällskvisten.

Soooo
DAG TRE: CHECKY CHECK!

Idag vet jag dock inte hur det kommer bli, för om typ trettio minuter ska jag cykla upp till järntorgisch och jobba fram till tio ikväll, så frågan är om jag har tillräckligt med disciplin för att ta mig ut efter en låång kväll på jobbet.
Imorse gick det bara inte, Läsk fick slita upp mig ur sängen typ.
Var på så sjukt off morgon humör blandat med kramp och verk i alla kroppens muskler (typ.) att jag hade kunnat ge honom en rak höger. Tur att han pallar me mig och tycker att jag är sweet ändå, även om jag somnar om mitt i meningarna ^^

Traderade upp typ sju annonser igår efter joggen, och tanken är att jag ska styra upp några av dessa finifini saker ikväll eller mañana











Time for me to fly.
Ut i solen och ge läsk en avskedskyss innan work is going to be done.



Checka in mitt tradera nu http://www.tradera.com/auktioner/Felixen_
för även om dessa finfina scarfs inte ligger uppe än så hände det både ett och annat där igår ;)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar