torsdag 28 april 2011

Skepp Ohoj´

Hallå Hallå!
Missade en hel del uppdaterande last week,
och ja summa summarum fanns det väl ett större av solen än av att sitta här och skriva från min sida.
Blev ingen sjudagars joggingvecka last week, men iaf fyra och jag måste ändå säga att jag är ganska nöjd.
Skrev visst att jag skulle vara nöjd om jag pallade sex av sju, men joggade varje dag de tre första under vecka sexton vilade en dag och sen hade jag löparskorna som fredagsnöje.
Därefter var det ju påsk, arbete, fira pappa som fyllt år och som tillsammans med mammi min varit på Ibiza under festdagen.
Sen var det inte mycket mera kvar av veckan.
Ibland önskar man att varje dag hade lite fler timmar, men frågan är om man inte skulle bli lite mer effektiv eller bara njuta av allt istället.

Traderade upp massa prylar förra veckan, så check it out! Finns massa, massa fin vintage som skulle kunna bli din;
http://www.tradera.com/auktioner/Felixen_

Igår var jag på kalas och åt sinnesjukt goda cupcakes.
Mysigt, för där var också en sju månaders liten tjej som log helatiden och som slutligen somnade i min famn, och gottigt med massa kaffe och en mycket stylisch och god cupcake!
Påtal om kaffe, it is time för dagens mogondos!
Och jaa, jag vet jag är en slacker som går upp vid halv elva,
men ska faktiskt jobba kväll idag och om sanningen ska fram så do:ar jag inte riktigt mornings... ;/


En av mina vänner har skapat en mkt fin mustasch-hängare, tänkte länka här så kan eventuellt intresserade kika på´t, om det nu funkar att göra så. Sjukt snygg detalj att hänga sina kläder på hursom, if you ask me!

http://www.facebook.com/Felixen/posts/10150283678369741?ref=notif&notif_t=feed_comment#!/photo.php?fbid=10150277898163998&set=a.10150254595023998.384258.807303997&type=1&

eller om inte de funkar så kanske ni kan kika in hans blogg
http://andreasillustrerar.wordpress.com/2011/04/28/le-petit-noir-moustache/

Neh, dags för kaffe och eventuellt blekning av håret, woh!

Puss <3


2 kommentarer:

  1. äsch, tycker du är duktig som går upp halv 11 när du är ledig!

    SvaraRadera
  2. tur att jag har dig på min sida kajsa :D
    nu har jag blekt håret med, wowiiee!
    (fast jag var ju int ledig, skulle iväg och jobba vid tre.. slit&SLÄP)

    SvaraRadera