tisdag 19 april 2011

Lyssnade på Kenta (Just Idag Är jag Stark)
för att peppa upp mig inför morgonens, ehem harkel, menar väl kanske förmiddagens jogging tur.
Det är svårt att få rätsida på dygnet när man är en mäkta morgontrött varelse like me.
Så en joggingtur med Tora vid halv tolv känns som en morgon tur.
Ja, ni läser rätt jag har klarat av dag två också!  
Wiihoooweeeij!

TSIDAGSTUREN ÄR HÄRMED CHECK! (ja, jag är jävlarimig så stolt.)

Trots träningsverk i ena skinkan och en oerhörd trötthet gav jag mig ut med allra finaste Toran min
i vårsolen denna tisdag, och sprang mycket troligt längre än igår. Tora är en bra personlig tränare om ni frågar mig.
Satte igång stegräknaren i Idpoden för att försöka få ett hum om hur lång sträcka vi tuggade i oss idag, men är osäker på om det blir ett sanningsenligt resultat när man studsar fram, gentemot om man går. Hursom visade min lilla rosa pod på 3600någonting steg efter kanske tjugo, trettio minuters flås, varvat med promenadtur. Borde enligt mig vara kanske tre kilometrar sisådär, om nu resultatet är sant.

Idag har jag letat fram en supersweet mamma-vintage-kjol ur garderoben och tänker härmed använda denna dag till att pryda min kropp med den for the first time. Oh, måste ladda in lite bilder så någon eventuellt intresserad slipper visualisera hela härligheten!

Det här med joggingturen tar tydligen musten ur mitt arma energi förråd.
Visserligen gick jag som i trans när jag försökte ta mig upp vid nio i morse.
Somnade om typ sjutton gånger medan Läsky försökte fråga mig om vi skulle gå upp eller inte.
Visst är det fint när man somnar typ mitt i en mening eller mitt i en massage? Alltså när man själv ska ge massage och så bara somnar man, fint äre. Då vet man sannerligen att man är TRÖTT!
Hursom, känns typ inte som jag orkar ta mig för något mera idag, fastän jag nästan lovat att tvätta fönster, gå och handla, lägga upp massa jeans på tradera, stryka, försöka klura ut hur symaskinen Zenite fungerar och.... eh justja posta tradera paket. Hejdå underbara-blommiga-klänningen-it-was-truly-nice-knowing-you-but-times-change-and-you-(and-me)-need-to-move-on! :(

Är det okej om man bara ställer in dagen och gör noll?
Njae, inte..


här kommer picsen på kjolen, If you wanna look ;)








Kika gärna in på mitt tradera,
kanhända att det kommer upp något finifinigt där under dagen,
om jag tar tag i orken vill säga (ehrm, kaffe tack.)

http://www.tradera.com/auktioner/Felixen_


 lots of love/

2 kommentarer:

  1. Kul att du skaffat blogg! Tycker det låter som en asbra idé och roligt att du vill jobba mer med kläder/foton, du har ju det rätta ögat för sånt :D och gud vilken fin kjol. Kram!

    SvaraRadera
  2. ååh stine min älskling <3
    Tack så mycket!
    Håll tummarna för mig pretty please.

    Ellerhur, I love kjolen!

    SvaraRadera