fredag 29 april 2011

Fett väder!!!

Åhå, solen låg på fönstret vid halv tio imorse så pass att jag svettades under mitt (ja, jag vet) duntäcke.
Gick upp för att kolla in temperaturen, som därunder kändes mäkta ordentlig. Hela twentyfive degrees, rätt bra för en fredagsmorgon om ni frågar mig, visst solen låg ju på, men försjutton: tjugofem grader i solen är väl inte illa pinkat såhär i april?

Kör på mina glasögon idag, fan vad fina de är till rätt outfitt, och damn vad skönt det kan vara att slippa lins-pillet somdays!
Borde kanske ta en bild och visa upp min finfina vår outfitt, den är lite grym tycker jag själv.
Har blivit galen i att klippa av mina jeans, och trivs till och med i brallor nu. Men ja, korta jeansbrallor dvs shorts iaf :D


Ska ta en bild NU och föreviga härligheten!! :D





And so I DID! :)

Har kört på hängslen tre dagar i rad nu, loveLOVEloveLOVEloveLOVE it.
Brukade använda det himla ofta, till kjol förr, men tycker nog närapå att det passa ännu bättre till jeansshorts!
Vad tycker du? :)

Har en hel del tradera annonser som går ut i aften;
http://www.tradera.com/auktioner/Felixen_
 Hade flertalet som gick ut igår med, mycket finfint sålt, nästan så att jag får ångest när jag tänker på en superfin kjol jag sålt.. Men ja, MIN GARDEROB ÄR SMOCKFULL. PRESSAD TILL BRÄDDEN. Vissa saker måste flyga iväg.. ;/
Och ja, hon som löpt den lär ju bli fett med lycklig när hon får hem dendär sjuktfina kjol/klänningen i brevlådan.

Fick förövrigt en tradera brev i inkastet idag. Sjuukt snytt sailor stukad, för mig, owersize blus. Ååååh kommer sitta så finemangisch på mig, ska troligen ha den med hängslen till imorgon i parken.
För yups, imorgon gör vi förra årets fukost med bubbel på valborg till tradition second year in a row så att säg ;)
Ska bli göttans med jordgubbar, bubblel, som jag förövrigt måste kila iväg och införskaffa mig straxt, och typ mm nomnom brie och nybaktbröd!
Yes, jag är pepp!

Justnu är det tvätt-kaffe-sophia somajo-i-högtalarna-och-tradera-paketering som pågår, förutom skrivandet.

Just, kajsis om du läser så ha det underbart nere i skåneland oh ge stinsich en PUSS från mig. Love you both <3

Nu ska jag ner och hämta tvätt och försöka komma vidare med dagens projekt.
(måste sy i en knapp som lossnade när jag tänkte ta på mig finifini-FINI klänningen tidigar ei förmiddags!!)


Lots Of Love
/ Felixsious
eller kalla mig Ida

2 kommentarer: